Visa ett inlägg
Oläst 2009-09-25, 19:43 #2
UnikGrafik UnikGrafik är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2008
UnikGrafik UnikGrafik är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2008
Klart att du kan outsourca designen till Indien eller Ryssland men tyvärr risken är stor, OM du inte visar upp tydligt vad du är ut efter, att du får en design som är inte så anpassad till den svenska trend- och designmedvetna marknaden.
Och med tanken på att du är inte "grafiskt" lagd, kan det vara svårt att definiera vad du vill. Jag märker att väldigt många har svårt förmedla den inre bilden de har av en design de önskar sig. Att uttrycka i tal/print det visuella. Det är alltid mycket lättare så fall skapa något och visa upp så att uppdragsgivare kan säga "Det var bra" alt "Nähä det var inte alls som jag har tänkt mig". Med andra ord... att outsourca ett sådant projekt kan vara svårt i din situation och kan sluta med att du får ändå anlita någon här hemma för att göra grafiken eller göra något själv. I båda fallen sämre än du har tänkt dig.

Leta heller efter prisvärda studenter hemma i Sverige, det finns säkert en del här på WN
Alternativ köp färdiga designdetaljer på nätet om du vill pruta på priset. Kolla på tex istockphoto.com, graphicriver.net mm

Lycka till!
UnikGrafik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat