Startsidan är snygg med en del färg
Sedan blir det lite grått - kanske lite mer bilder/ikoner på övriga sidor skulle lätta upp
Snabbladdad!
Lite kul inloggningsbox. Men när man misslyckas att logga in får man ingen vägledning att komma vidare
Varför inte ta chansen att göra något kul av 404-sidan
Favicon saknas - jag bokmärker gärna sidor och med favicon är det mycket lättare att hitta dem
Sidbeskrivningar saknas - min nya standardkritik

- men det gör att Google kniper följande från alla sidor som indexeras: Alla rättigheter reserverade. Innehar F-skattsedel. Org.nr: 969706-5345. Momsregnr: SE9697065345. Tennberg Interactive. Södra Esplanaden 37B. 227 62 Lund.
Huvudrubriker i gul kursiverad text syns dåligt. Cyanfärgade underrubriker ser lite blekt ut. Vanlig text och mer tydlig färg skulle jag föreslå
Har man en huvudkategori som heter Referenser så ska det också finnas. Talar man om att man haft över 1000 företag som kunder och 90 % återkommer så ser skumt ut med "Referenser kommer inom kort..." På den sidan är det även en ful grå kvadrat.
Det kan vara min webbläsare men jag kan inte klicka på epostlänkarna under "Kontakta oss"
Ordpill:
vårat sätt att arbeta ..., våran styrka ... är talspråk och bör nog ersättas med skriftspråkets vårt och vår
Kolla användningen av ordet ända och sätt, tror du menar enda och sett
Avbrott i en mening markeras helt riktigt med tre punkter (...) men i svensk skrivstandard brukar man göra mellanslag efter sista ordet .... och innan punkterna. Detta till skillnad från när man gör avbrott i ett ord då kommer det direkt, pang på rödb...
Rent generellt ta en extra titt på ingresserna där finns några stav-/skrivfel