|
Nykomling
|
|
Reg.datum: May 2007
|
|
Nykomling
Reg.datum: May 2007
|
RebelBetting
Tjena, Simon från RebelBetting här. Kul att ni upptäckt vår produkt!
Jag svarar gärna på frågor i den här tråden.
Tänkte först berätta lite om våra erfarenheter av sports arbitrage med anledning av några inlägg här ovan.
- Det finns en tröskel. Det tar tid att sätta sig in i hur det fungerar, hur man undviker riskerna och hur man maximerar sin vinst. Det tar inte mycket tid för själva spelandet när man kommit igång, men det krävs ambition och intresse. Sports arbitrage är definitivt inte för alla!
- Det finns risker. Spelbolag kan dra tillbaka uppenbara misstag, odds kan hinna ändras osv. Erfarna spelare gör däremot sällan dessa nybörjarmisstag, och oftast finns det sätt att lösa problemet även efteråt (exempelvis backa det näst bästa oddset). Vi och våra första testare som kört sedan ungefär november 2008 har alla gjort vinster på mellan 8 och 15% VARJE MÅNAD. I början gjordes det en hel del misstag, men oftast tjänar man in det igen på några dagar. Man tappar inte 6 månaders arbete som Danski hävdar.
RebelBetting är helt gratis att testa. Arbitrage upp till 0.6% visas i gratisversionen, vilket är utmärkt för att lära sig hur det fungerar. Dessutom får alla användare 7 dagars gratis full version vid registrering. Skicka mig ett PM så bjuder jag på en vecka till när eran trial har löpt ut!
|