Visa ett inlägg
Oläst 2009-09-06, 13:14 #7
SweCats avatar
SweCat SweCat är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2005
SweCat SweCat är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
SweCats avatar

Reg.datum: Nov 2005
Citat:
Ursprungligen postat av FredrikNas Visa inlägg
Vad är det du inte gillar Swecat? det är ju så skönt flyt i sidan, och bra layout.
Tycker den är alldeles för enkel och med den typen av bilder i enkelheten känns butiken för mig tyvärr inte som en seriös butik utan mer som en förklädd verksamhet för unga pojkar som vill titta på snygga flickor i sexiga poser. Jag stödjer det påståendet med att konstatera att inte ens bilden på plus size kläderna visar stora modeller utan två size zero tjejer....det finns inga direkt beskrivningar på kläderna, inga materialguider, inga skötselråd, inget. Kort sagt för mig är detta en butik av män som gillar att kika på tjejer, och för män som gillar att köpa sexiga plagg till sina flickor. Det finns inga praktiska funktioner i butiken alls, inga sådana funktioner jag förväntar mig hitta i en klädbutik, så jag måste fråga vad är det för häftiga funktioner du hittar där? för mig ser det ut som de normala en mindre webshop brukar ha och faktiskt lite mindre än så. Sedan retar jag mig på att klickar du på knappen mer detaljer händer ingenting, samt att tillgänglighetstexten bryts totalt superkonstigt för min del. Lagerstatusen visas också nästan insprängd baldn övrig text så att den är svår att se....det var en del av det jag inte gillar med sidan.
SweCat är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat