Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-29, 10:06 #33
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Originally posted by nifer@Nov 29 2007, 10:12
Citat:
Men verkligeheten är ju något helt annat än det du påstår. Om en webbutik inte lämnar prisfiler till Er då?
Då scannar vi dem.

Citat:
Det är inte som PLUS i statliga televisionen , där man opartiska granskningar.
Hur kvaliteten är på Plus kan ju diskuteras
Vi skulle aldrig gå med på en butiks krav att de skulle få styra över placeringarna på listan.

Citat:
Än att bara lite omdomönen som oftast är fejkade av butikägarna själva för att få sälja.
Naturligtvis skall man vara kritisk mot användare som bara har gett en 10:a i betyg, men det är lätt att kolla hos oss (bara klicka på användaren och se deras omdöme).

Citat:
Utan bara försvinna från Er hemsida, då vår webbutik skall bli villande temporät. ( Dvs vi kommer stänga av alla kundvagns funktioner )
Vi har bara med butiker som man kan handla från på nätet, så då tar vi bort butiken så klart.

//Jonas
Då scannar ni dem med produkter som ni vill jemföra.

Hur jemför du t.e.x 2 st olika tänger, en knipex och en no names tång ? Dvs ni kan bara jemföra kända varumärken och modeller, det är ju allmänt känt att stora EL varuhus har unika modeller för sitt sortiment.

Sedan ge det inte så mycket , eftersom vi har fortfarande andra parameter dagsländor. Nu startas butiker hela tiden som skall kränga prylar, men hur länge finns dom kvar på marknaden? Som konsument har man faktiskt upp till 2 års garanti på en vara. Men finns webbutiken kvar om 2 år.

Jag skiter i vilket! Jag tyvärr fått en negativ bild av Er, vilket jag inte hade förut.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat