Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-29, 09:20 #31
nifer nifer är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2003
nifer nifer är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Originally posted by coredev@Nov 29 2007, 09:44

Jonas - allt det där låter jättebra, mer makt åt konsumenten! :-) Där håller jag verkligen med dig till 100%

MEN... däremot bör butiken alltid ha ett val om de vill vara med eller ej. Jag inser att det är en del av er affärsstrategi att man skall kunna hitta i princip hela marknaden på prisjakt, men nu har ni blivit så stora att ni inte behöver kidnappa webbbutiker längre. S

Det är en mycket svår balansgång mellan konsumenträtt och att se till sina kunders (webbutiker, i ert fall) bästa.
Citat:
Jonas - allt det där låter jättebra, mer makt åt konsumenten! :-) Där håller jag verkligen med dig till 100%
Roligt

Citat:
MEN... däremot bör butiken alltid ha ett val om de vill vara med eller ej.
De flesta som vill bli borttagna vill det för att de har fått ett antal 1r av besökare som anser sig vara lurarade. Att undanhålla den informationen känns helt fel.

Citat:
Snarare är det så att ni är så stora att ni riskerar att få mycket badwill om en sån här grejj skulle blåsas upp av någon skandalsugen it-journalist.
Självklart är det så, men hellre det än få rubriker om att man skyddar butiker med dåliga omdöme

//Jonas
nifer är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat