Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-29, 08:32 #26
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Originally posted by Intet@Nov 28 2007, 23:05
Jag mailade Google idag och bad dem ta bort min hemsida från googles hemsida, men jag fick samma svar :/ Är den någon skillnad egentligen? Om dom har något form av script som lokaliserar butikerna som de visar så kan väl ingen tvinga dem att ta bort vissa butiker om det är administrativt tidskrävande att göra det. Konceptet bygger väl på att "alla" butiker ska finnas med så att man kan läsa andra konsumenters betyg av E-butiker. Annars kunde ju alla oseriösa butiker be om att få bli bortplockade och då faller ju konceptet med att varna/tipsa andra om bra/dåliga E-butiker.

Edit: haha, föregående postare tänke likadant som jag
Du kan visst hoppa av google.se , det är bara ställa in robot.txt, sedan kan man inte jemföra ett seriöst företag som google med prisjakt. Tycker prisjakt attityd inställning till de hela är helt sjuk, eftersom jag bårde få bestämma själva vad jag vill synas.

Dom nämner faktiskt ett varumärke som bolaget äger i sitt index, vi skulle kunna hävda varumärkesintrång. Men orkar!

Visst kan jag straffa ut mej därifrån, men tycker inte det är seriöst. Vet bara att jag inte framtiden skall undvika prisjakt för olika webbutiker.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat