Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-28, 17:10 #12
FredrikMHs avatar
FredrikMH FredrikMH är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Apr 2004
FredrikMH FredrikMH är inte uppkopplad
Supermoderator
FredrikMHs avatar

Reg.datum: Apr 2004
Citat:
Originally posted by klein@Nov 27 2007, 17:32
Så är det alltid! En småföretagare som kan bokförening kan antaligen tjäna mer pengar än en som inte kan det.. Men frågan om SEO tjänserna är värda dom där tusenlapparna i mån..
Precis men en företagare måste hela tiden ställa det ena mot det andra. Finns det rikligt med jobb så tjänar antagligen företagaren mer på att köpa de tjänster han inte är så duktig. Jag skulle själv kanske klara av att bokföra själv fast jag hade kanske varit tvungen att lägga 4-5 gånger mer tid än vad en redovisningsbyrå gör. Men jag väljer att betala för det och göra det jag är bäst på själv istället. Samma sak gäller säkert SEO för de flesta och är man inte insatt måste man garanterat lägga mer tid än vad ett SEO-företag gör eftersom de har både mycket bättre resurser och erfarenhet i området.

Är man hygglig på SEO och har tid att lägga på det så är det ett allternativ men så är det knappast för alla.

Om SEO är värt priset vill jag inte svara på, jag säljer varken tjänster eller har köpt några tjänster inom detta. Så jag har inget att basera min åsikt på där, även om jag inte tycker några tusenlappar i månaden är dyrt för bra SEO.
FredrikMH är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat