Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-27, 12:36 #1
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
Jag tänkte kolla om någon här på WN har en teori om vad som kan orsaka följande problem.

Jag sköter vår kundsupport och skickar utgående mail via min ISP som är Bredbandsbolaget. Den senaste månaden så har mail som skickas till @home.se inte kommit fram. Istället får jag följande leveranskvitto: Misslyckades; 4.4.7 (tidsgränsen för leveranstiden uppnåddes).

Kunder som beställer får alltid en orderbekräftelse via e-post. Denna bekräftelse skickas direkt från vår server. Dessa mail kommer fram till @home.se.

Någon som har en förklaring till varför mail skickade via BBB till Home inte längre några fram? Jag kan inte mycket om mail, men det här verkar i mina ögon väldigt märkligt.

Edit: Hittade precis denna text http://www.home.se/support_drift.php. Men jag har svårt att tro att det kan finnas något samband, eftersom jag har haft följande problem i en dryg månad.
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat