Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-26, 20:31 #29
Wackerberg Wackerberg är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2006
Wackerberg Wackerberg är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2006
Citat:
Ursprungligen postat av EmilIsberg
Citat:
Originally posted by -Wackerberg@Nov 25 2007, 01:29
Om det inte blir bättre möjligheter att administrera via kontrollpanelen.

Vad är det för möjligheter som du vill ha med i kontrollpanelen Loopia Kundzon?
...
Framöver kommer vi också att uppdatera Loopia Kundzon rent utseendemässigt och vi har massor med nya funktioner och möjligheter som vi kommer att tillhandahålla i den nya versionen av Loopia Kundzon (naturligtvis utan att försämra smidigheten och möjligheten till översikt).
Jag efterlyser bättre dns-möjligheter och ett tydligare system om det du just nu upplyste mig med. Det ska inte behöva gå via supporten att få det förklarat för sig att storleken inte är fix. Bra DNS-lösning till webbhotell är inte längre extratjänst utan något som bör ingå i basprodukten. Hoppas att Mamut kommer att hjälpa er i utvecklingen och inte stjälpa.

Citat:
Ursprungligen postat av EmilIsberg
Vi på Loopia är på framkant när det gäller DNS-hanteringen och var faktiskt specialinbjudna till RIPE-55 för att prata om just DNS-lösningar.
Hoppas att er kunskap om dns-systemet bind-dlz kommer webbhotellskunderna till nytta snart!

De gånger jag kontaktat loopias support har det fungerat ypperligt. De har brytt sig om att lösa min problem, oavsett om de vart något mindre fakturaproblem eller större problem. Att problem inte ska hända är för mig naturligt. Trots att supporten fungerar kanon(!) vill jag ibland dock inte behöva kontakta supporten för att systemet inte är tillräckligt tydligt.
Wackerberg är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat