Citat:
Ursprungligen postat av klein
Citat:
Ursprungligen postat av htiawe
jag tycker att dina uttalanden tyder på en ovilja till att villa lära sig något nytt eller utforska OS X, något som gör det helt omöjligt att lära sig eller uppskatta något annat operativsystem. OS X är väldigt kraftfullt och om du använder Fahrenheit som en anledning till att operativet suger så har du inte ens skrapat på ytan.
Men det är klart, allting passar inte alla men att döma ut det utan att egentligen ha belägg för det är lite väl drastiskt. Men som sagt, jag kan ta den mot att jag betalar frakten.
|
Att den visar Fahrenheit , tyder bara på en bugg .. Ovilja och ovilja Hade jag ovilja , skulle inte har anskaffat en mac överhuvudtaget.. Jag jemför bara med tidigare erfanheter av olika OS.. Vissligen var GEM / TOS en Mac OS kopia, men de känns inte som att så mycket har hänt på Mac OS sedan 1985. ( Vet inte vilken maskin som var föst ut på marknaden om det var Lisa eller Mac som hade fönster baserade system )
Det jag retar mej mest på att t.e.x Dashbord inte kan ligga kvar konstant på skrivbordet som i Vista och stäng knapparna för fönstren är på felsida ..
|
Du kan lägga ut widgets på skrivbordet
[howto], och klickar du på det lilla "i":et som finns i nedre högra hörnet på din widget kan du välja i vilken enhet temperaturen ska visas.