Ämne: Swemedia?
Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-26, 11:59 #96
Finnmeras avatar
Finnmera Finnmera är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: May 2005
Finnmera Finnmera är inte uppkopplad
Flitig postare
Finnmeras avatar

Reg.datum: May 2005
Citat:
Originally posted by Frea@Nov 23 2007, 19:40
Har nu på kvällen genom denna sida förstått att jag tidigare under dagen åkt på en blåsning. Blev kontaktad av en säljare för Riksdelen rörande ett företag jag förvärvade tidigare under året. Förre ägaren skulle enligt dem beställt annons under förra året så ärendet gällde förnyelse, vilket jag tyvärr godkände.

Är det någon som har koll på vilken trafik Riksdelen har på sin sida och om det skulle vara möjligt för mig att häva köpet av annons?

/

Frea
Det enda du kanske skulle kunna lyckas med är att du hotar med att kontakta Företagarna som jag ser att Riksdelen har på sin sida "Att de är medlemar i Företagarna"
http://riksdelen.se/

Om de nu är så att de felaktigt påstår att de säljer om en tjänst med motiveringen att ni har haft den tidigare och så inte är fallet så vill nog inte Företagarna synnas i det sammanhanget.

Jag har hört obekräftade rykten som säger att de klipper in logotyper i Riksdelen och sen ringer upp så visst kan det finna skäl för att en intresseorganisation blir intreserad av att deras logga försvinner ifrån sådana samband
Finnmera är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat