Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-23, 20:16 #13
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Originally posted by htiawe@Nov 23 2007, 20:59
Det beror lite på omständigheter.
I detta fall berodde det tydligen på temporärt dålig bemanning och i andra fall, som när Proinet blev hackade så var det stundtals mycket svårt eftersom allt jobb lades ned på att återställa maskinerna (helt riktigt) så jag tycker man måste väga det mot vad företaget har för rykte och eventuella omständigheter.
De flesta i grunden skulle jag tro satsar på att tillhandahålla support inom timmar samma dag.

Exakt, alla måste prioritera beroende på omständigheter och rent ekonomiska anledningar. De som betalar mer måste också överlag få mer supporttid men alla behöver heller inte lika mycket support beroende på kunskap, vad för sida man driver osv.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat