Citat:
Originally posted by Nicklas@Nov 23 2007, 18:47
Jag mailade Bineros support kl 6:28 igår och har fortfarande inte fått något svar av dem.
Skickade ett par påminnelser i går men fortfarande dött. (Jag har inte haft tiden att ringa dem.)
Kan det vara så att deras kundtjänst har semester?
Om man jämför så skickade jag ett mail till Proinet tidigare idag och jag hade ett svar inom 10 minuter.
Anledningen att jag startade denna tråd är att jag vill ha debatt om webbhotellen och deras support.
Vad kan man som kund kräva?
|
Jag köpte ett konto där för någon dag sen.
Hittills har det fungerat utmärkt.
Idag gjorde till och med IIS rekordsnabbt jobb via binero.
Jag faxade överlåtelse till binero, binero skicka till IIS
och IIS fixa klart från sin sida så allt som allt gick det under 1 timme
innan binero hörde av sig och informera mig detta.
Nöjd! Fast den där kontrollpanelen är lite buggig än :-)