|
Flitig postare
|
|
Reg.datum: May 2005
|
|
Flitig postare
Reg.datum: May 2005
|
Fick nyss detta av en kund till oss, Swemedia hade mailat det vad sägs om detta ?
Man måste ju tillstå att de är kreativa, är det någon som tror att det finns någon i Sverige som skulle vilja anspela på deras namn/varumärke ?
Jag tog bort alla namn för att klara reglerna och jag veta att åäö försvinner, men det är så det är skickat tydligen.
Hej!
Mitt namn �r xxxx, jag arbetar som Key Account Manager p� mediebolaget Swemedia som
administrerar er kampanj p� s�kmotorn Google. Ni annonserar ju som bekant p� Sveriges st�rsta
kommersiella s�ktj�nst med gott resultat!
Jag kontaktar dig med anledning av att du under ert engagemang haft kontakt med en av mina
kollegor, xxxx. Han har ju under resans g�ng hj�lpt er med s�kord, annonstext och att
f� upp er kampanj p� bra placeringar.
Under h�sten s� har er kontaktperson best�mt sig f�r att byta bransch, och vi �nskar givetvis v�r
tidigare medarbetare lycka till i sin fortsatta karri�r. Detta p�verkar p� intet s�tt er kampanj; ni
forts�tter att synas p� Google med bra placeringar och f� in de kunder ni �r ute efter.
Precis som innan s� �r ni alltid varmt v�lkomna att kontakta oss g�llande er kampanj, om det �r
s� att ni vill uppdatera era s�kord eller har n�gra fr�gor kring er annonsering. Bifogar nedan mina
kontaktuppgifter, s� det �r bara att ringa eller maila.
Vidare vill jag ocks� informera att det under h�sten f�rekommit en del bedragare och oseri�sa akt�rer
inom s�kmotormarknadsf�ring. Detta �r givetvis oundvikligt, d� allt fler f�retag och marknadschefer
s�ker sig till Google och internetmarknadsf�ring ist�llet f�r tryckta kataloger, branschtidningar och andra
�ldre marknadskanaler. Det �r inget stort och omfattande problem, men vi g�r allt f�r att sanera branschen.
F�r att sortera ut dessa bedragare och oseri�sa akt�rer s� har vi nu b�rjat med en rutin som �r
valfri f�r dig som kund att anv�nda. N�r vi kontaktar dig n�sta g�ng s� �r det bra om du fr�gar oss
om din kundkod vilken ocks� �r kopplad till ert rabattsystem. F�r du ett samtal fr�n en akt�r som inte
kan uppge er kod, s� vet du att det inte �r vi som kontaktat dig.
Din kod �r: 112622
Har du n�gra fr�gor s� �r det bara att kontakta oss!
Vi h�ller tummarna f�r fortsatt bra respons p� er kampanj, och �nskar dig en trevlig helg!
Det vore kul att få veta om detta är ett massutskick eller inte, kolla om kodnumret är samma som här om någon av er skulle få se ett ex.
Men det verkar ju lovande att "de gör allt för att sanera Branschen"
|