Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-22, 22:17 #13
Andreas Bards avatar
Andreas Bard Andreas Bard är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2004
Andreas Bard Andreas Bard är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Andreas Bards avatar

Reg.datum: May 2004
Citat:
Originally posted by grazzy@Nov 22 2007, 23:06
Bra tips från Stefan men måste vända mig lite mot det här med kontor. Det går åt mkt tid och energi att ta sig till och från kontoret. Och personligen upplevde jag ingen större förbättring av att sitta på en annan plats. Det är nog en stor skillnad däremot om man inte är ensam hemma (barn, respektive, etc). Det är antagligen väldigt inviduellt så börja inte med att slänga iväg pengar på ett kontorshotell/lokal.
Du har absolut rätt där och som jag skrev är det inget man bör göra från början men som jag förstod det har Spindel liksom jag lite svårt med att fokusera. Det jag hört från fler små företagare är just det att hemma finns för mycket distraktioner, och som du säger ännu mer med barn och respektive hemma. Jag har snart båda men för mig handlar det om mycket annat också. Telefoner, TV, vänner som kommer förbi opassande tider, ett fullt kylskåp och listan fortsätter så. Detta är ju dock individuellt men har man problem med fokus så rekommenderar jag det.

Jag sitter nu själv hemma igen och klarar mig hyfsat genom att planlägga och prioritera mitt arbete. Men jag längtar redan till ett kontor.
Andreas Bard är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat