Citat:
Originally posted by Samuel Sylvander@Nov 22 2007, 15:05
Jag tycker att du och jag borde hjälpa varandra att utveckla vår bransch och vår marknad snarare än försöka smutskasta varandra. Smutskastning har den här branschen varit rätt duktig på. Tänk om vi lagt all energi på att utvecklas. Då hade SEO utgjort en större del av internetmarknadsföringen än den gör idag, som faktiskt SEO gör i USA.
|
Intressant att du valde ordet smutskasta här
Om något av det jag har skrivit är osant så är det att räkna som förtal och då ni vet vem jag är så är det bara att agera då
Och visst är jag full benägen att försöka höja branschens status, varför tror du jag skriver allt detta för ?
Sen så kan jag också tillägga att det är rätt så surt att behöva åka till Stockholm för att försöka få till stånd en branschstandard minst en gång per månad.
Avslutningsvis så tycker jag att så länge ni inte klarar av TS revisionen så skall ni sluta använda er av TS i era pitcher mot marknaden samt ta bort logotypen från hemsidan.
Men som en annan skrev så tycker jag att det är bra att du finns här på WN och kan kommentera och framförallt debattera.
Jag säger inte att vi på FinnMera är perfekta, men jag drivs starkt av att få till en ökad medvetenhet på marknaden om tjänsterna så att kunderna lättare kan välja Sökordsannonsering som ett lönsamt mediamix i sin verksamhet.
Och om du menar allvar med att vilja utveckla mediet så lär du ju gilla mina inlägg eller hur ?