Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-22, 14:05 #23
Samuel Sylvanders avatar
Samuel Sylvander Samuel Sylvander är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2007
Samuel Sylvander Samuel Sylvander är inte uppkopplad
Nykomling
Samuel Sylvanders avatar

Reg.datum: Nov 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Finnmera
Citat:
Originally posted by -Samuel Sylvander@Nov 21 2007, 12:54
Citat:
Originally posted by -Finnmera@Nov 20 2007, 09:05
Citat:
Originally posted by -Samuel Sylvander@Nov 19 2007, 11:18
Citat:
Ursprungligen postat av Finnmera
Eftersom du representerar Jajja så vill jag passa på att fråga vad det betyder att TS länge har haft texten "Revisionen ej slutförd" på Jajja på sin sida
http://ts.se/Public/CirculationNumbers/Search.aspx
Eftersom du säger att de kan garantera att ni håller en hög kvalite så är vi nyfikna på det.

Sen är det väl inget krav men en anses ändå vara brukligt att om man har logotypen GAP (Google Adwords professional) på sin hemsida så bör man länka den till den landningssida som Google tillhandahåller efter lyckat prov hos dem, bara ett tips från mig.
Hej

Det stämmer att revisionen ej är slutförd och anledningen till att den inte är det är pga att den är pågående. TS har en åtgärd kvar att slutföra och Jajja har en åtgärd kvar sedan är det slutfört.

Självklart så bör man ha länken till Googles sida för GAP och jag vet faktiskt inte varför vi inte har det. Det ska jag ta med vår webmaster asap. Jajja har i dagsläget två personer som har klarat testet och jag är en av dom.

Tack för ditt tips.

Saknar fortfarande ett riktigt svar på mitt inlägg om TS, det går väl att vara mer konkret om man säger så eller ?

Jag tycker inte att ett närmare svar behövs här. Den här tråden handlar inte om TS eller revideringar, den handlar om vår nya produkt Sökpositionering.

/Samuel

Skall jag verkligen behöva påminna dig om att det var du som drog in TS i denna tråden från början eller hur ?
Du skrev

"Utöver det så är vi reviderade av Tidningsstatistik, som du kan läsa om på www.ts.se vilket ytterligare garanterar att vi håller en hög kvalitet"

Vi vet att revisorer kan bara garantera det de reviderar och inget utöver det och i ert fall så kan ju TS inte ens garantera det då ni har en oren revision enligt TS
http://ts.se/Public/CirculationNumbers/Search.aspx

Jag gav dig chansen att kommentera och förklara varför det är så att TS inte kan tala om för marknaden att ni klarar deras revision, men uppenbarligen så vill du inte det, men att försöka stänga tråden med förklaringen att tråden handlar inte om TS är ju rent av otroligt.

Jag är ingen Jurist men FN vet om inte detta räknas under vilseledande marknadsföring.
Vidare behöver du nog räkna med att allt som man skriver faktiskt kan ifrågasättas av andra här på WN

Bara för din vetskap så har jag meddelat TS om denna tråden, men de kände redan till den och följer den.

Och fortfarande så har ni inte fixat GAP loggan ser jag (länkningen är fortfarande internt på er hemsida)
Men jag undrar dock över hur man kan avlägga ett GAP- prov som du säger att du gjort men samtidigt missar att Google tillhandahåller en landningssida där de bekräftar att så är fallet när man klarar det..
Det står ju i provmatrialet samt att de mailar ju adressen till websidan till DEN SOM GJORT PROVET
Det är bra att även TS följer den här och andra trådar där dom omnämns och dom är givetvis även välkomna att ta del.

Självklart så ifrågasätts saker som skrivs i forum, det är inget konstigt med det. Dock så tycker jag att vi spårar lite här.

Starta en tråd om TS arbete och revideringar om du är intresserad av att diskutera detta vidare. Vad jag kan se så låter ju inte ni er ens revideras av TS? Hur kan du attackera vår TS revidering när du själv inte ens är medlem eller låter dig revideras själv? Jag hittar er inte här http://www.ts.se/Public/About/Search.aspx och ej heller här http://www.ts.se/Public/CirculationNumbers/Search.aspx . Dock så kan jag ju vara felinformerad i frågan. Du kan väl skriva om den senaste revideringen TS gjort av er i den nya tråden också så kan vi alla kommentera den där? Då är du välkommen att även kommentera vår revidering vidare så ska jag svara mer på djupet.

Är det inte mer intressant för människor som läser den här tråden att veta om produkten är bra eller inte? Ger den ett värde till kunden? Levererar vi som vi ska? Och är våra kunder nöjda?

Jag tror att personen som startade den här tråden var intresserad av att veta om det var en bra produkt eller inte? Om det finns någon här som använder den eller inte?

Då jag själv gjort GAP provet så vet jag givetvis om att man ska ha länken på siten. Det jag skrev var att jag inte visste varför vi inte hade länken på vår site då det inte är jag som är webmaster. Jag skrev: "Självklart så bör man ha länken till Googles sida för GAP och jag vet faktiskt inte varför vi inte har det. Det ska jag ta med vår webmaster asap. Jajja har i dagsläget två personer som har klarat testet och jag är en av dom."

Jag hoppas att detta gav lite mer ljus över varför jag inte är villig att diskutera TS med dig i den här tråden och jag hoppas att du respekterar det.

Jag tycker att du och jag borde hjälpa varandra att utveckla vår bransch och vår marknad snarare än försöka smutskasta varandra. Smutskastning har den här branschen varit rätt duktig på. Tänk om vi lagt all energi på att utvecklas. Då hade SEO utgjort en större del av internetmarknadsföringen än den gör idag, som faktiskt SEO gör i USA.
Samuel Sylvander är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat