Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-21, 00:22 #62
guran guran är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 1 061
guran guran är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 1 061
Jag blir ganska trött på råd och dåd som ges i denna tråd.

Till att börja med blir Lancelot medlem på WN och startar en tråd med ett inlägg som mer eller mindre är en uppenbar lögn förutom att stämningen verkar vara sann. Bara det borde räcka till att kasta ut grabben från WN eller åtminstone mötas av en total tystnad.

Vidare så tycker jag att Budera aggerar helt riktigt. Att konkurrera mot Budera genom att bli medlem hos Budera och använda sig av deras forum för att jaga kunder borde vilket företag som helst reagera på och slå till hårt mot. Att driva ett föratag är knappast en lekstuga om man har anställda som är beroende av lön och som ägare av företaget beroende av pengar till hyra, mat osv. Det gäller att slåss för sin överlevnad och osund konkurrens måste man ingripa mot.

Sedan så har en 18 åring full rättskapacitet och har fått en mängd rättigheter och skydligheter i och med myndighetsåldern. Det finns ingen som helst anledning civilrättsligt att ha öveseende. Sådant kan brottsdomstolar ägna sig åt.

Om man nu har stoppat ner handen i kakburken så får man ta bort den illa kvickt och inte be om betänketid medan man fortsätter rotar runt bland kakorna.

Jag kan bara önska Budera lycka till med stämningen och förhoppningsvis kan den domen bli en vägledning för vad som är möjligt och inte möjligt i ett ärende som detta.
guran är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat