Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-20, 08:05 #18
Finnmeras avatar
Finnmera Finnmera är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: May 2005
Finnmera Finnmera är inte uppkopplad
Flitig postare
Finnmeras avatar

Reg.datum: May 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Samuel Sylvander
Citat:
Ursprungligen postat av Finnmera
Eftersom du representerar Jajja så vill jag passa på att fråga vad det betyder att TS länge har haft texten "Revisionen ej slutförd" på Jajja på sin sida
http://ts.se/Public/CirculationNumbers/Search.aspx
Eftersom du säger att de kan garantera att ni håller en hög kvalite så är vi nyfikna på det.

Sen är det väl inget krav men en anses ändå vara brukligt att om man har logotypen GAP (Google Adwords professional) på sin hemsida så bör man länka den till den landningssida som Google tillhandahåller efter lyckat prov hos dem, bara ett tips från mig.
Hej

Det stämmer att revisionen ej är slutförd och anledningen till att den inte är det är pga att den är pågående. TS har en åtgärd kvar att slutföra och Jajja har en åtgärd kvar sedan är det slutfört.

Självklart så bör man ha länken till Googles sida för GAP och jag vet faktiskt inte varför vi inte har det. Det ska jag ta med vår webmaster asap. Jajja har i dagsläget två personer som har klarat testet och jag är en av dom.

Tack för ditt tips.
Saknar fortfarande ett riktigt svar på mitt inlägg om TS, det går väl att vara mer konkret om man säger så eller ?
Finnmera är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat