Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Jul 2005
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Jul 2005
|
Privat gör jag så här , jag har kopplat min fasta telefon i loop. Dvs det tuttar upptaget, jag använder min fasta telefon endast för ADSL.
Sedan har jag en hel hög av telefon nummer som man kan nå mej på , dom är kopplade till IP telefonen. Fundera att lägga koppla mitt nya hem nummer till en asterix, där endast telefon nummer som godkända släpps ingenom, alla andra få lyssna på tysk tekno tills dom lägger på luren. ( Vilket bör gå ganska fort med andra ord..)
Annonsförsäljare bruka jag bara klippa bort. Jag bry mej inte ens att diskutera med dem, jag lägger bara på luren.
Sedan har vi den knepiga varianten som inte ens fråga efter marknadansvarige. Har haft lite problem med en SEO skojare från Borås och Kalmar. Dom bruka få någon kan liknas som ett artigt dra åt helevete i lure, så är det löst.
Spam via epost bemöts , se till att min epostadress försvinner från Er mailinglista, annars kommer se jag till att Er domän kommer upp på divers blockeringslistor runt om i världen för spam, bruka vara väldigt effektivt.
|