Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-18, 08:17 #13
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 2 683
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 2 683
Jag köper faktist Marléne's svar. Fel kan hända.

MEN

Tradedoubler står som mellanhand. Tradedouber som garanti för transaktionen ska gå rätt till. Tradedoubler tar 30% av transaktionsvärdet för detta enorma jobb dom lägger ner. Då är väl det minsta man kan kräva att TD ska försöka håll nån koll på detta.

Jag var i kontakt med TD innan fredag kväll om detta. Men fick som vanligt ett undvikande svar. Trött som jag var på dessa ständigt återkommande unvikande svar från TD postade jag ett inlägg på WN.

Då ringer Ulrik på TD "Head of Consultancy" och påpekar att mitt postande på WN är onödigt!!!

Jag påpekar att TD ger ingen support så detta är enda sättet att få liv på TD. Han ber om ursäkt, ger mig sitt mobilnummer och säger att nästa gång det är nått problem så ska jag ringa honom direkt så ser han till att problemet blir löst!

24 timmar senare mailar han mig "Ring Seat24".

Frågor som uppstår är
* Varför tog inte TD upp problemet vid första kontakten utan efter att jag postat på WN, Marléne skriver själv att hon blev kontaktad på fredag kväll?
* Varför ger TD ingen support? Varför tar man 30% extra om man varken kan garantera att transaktionen går rätt till eller att affiliates får support?
* Varför lovar "Head of Consultancy" personligen se till att problem blir lösta och därefter mailar mig "Ring Seta24"? Visst kan jag ringa runt och lösa detta problem åt Seat24/TD, men kommer TD ge mig 30% extra ersättning eftersom jag löst problemt åt dom?
* Förutom dessa 30% så säljer TD på annonsörerna konsulttimmar á 1000 kr för nått helt edefinerat jobb. Om annonsören inte köper dessa timmar får annonsören ännu mindre hjälp/support från TD. Kan inte annonsörerna och affiliates kräva att få hjälp/support från TD även om annonsören tackat nej till att köpa dessa värdelösa konsulttimmar? Borde inte TD's 30% täcka dessa kostnader?
* När kommer TD ha en fungerande support, som förutom svaret "Vi tittar på det och återkommer", verkligen tar tag i och löser problem?
* Beror TD's obefintiliga intresse i att lösa detta problem på att Marléne inte köpt några konsulttimmar av TD denna månad?

(Den sista punkten var egentligen ingen en fråga utan ett konstaterande)
robertsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat