Visa ett inlägg
Oläst 2003-08-01, 17:20 #13
Atlas Atlas är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2003
Atlas Atlas är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2003
zed7: Du har köpt ETT ljudkort som du inte fick pengarna tillbaka för utan fick ett nytt och därför är de oärliga?
Hoppas du baserar ditt uttalande på mer än bara den incidenten.

Jag köpte egenkonfigurerad burk där och eftersom moderkortet jag ville ha hade för lång leveranstid ringde de och frågade om det var ok om de slängde i ett bättre och dyrare kort som de hade tillgång till, kostnadsfritt. Det kallar jag service iaf.

Finns en butik i Malmö med och som sagt har jag bara bra att säga om dem. Dustin kan ju helt klart vara bättre, kan ju bero på att de omsätter miljoner mer än vad PC Office gör så de kan kosta på sig lite mer service. Det återspeglar sig ju även i deras priser, det kostar med service.

Killen som postade första inlägget skulle köpa en burk, inte 10, så jag skulle nog rekommendera en mindre lokal butik som har bra priser än just Dustin som har usla priser på färdiga datorpaket, märkesdatorer jo men du får en bättre burk för mindre pengar med bättre grejer i men utan fint märke på fronten i en mindre butik typ PC Office.

Om vi snackar serverköp och större kvantiteter hårdvara så skulle jag nog också rekommendera stora etablerade företag som Dustin. Är säkrare och man vet att företaget finns kvar nästa vecka.
Atlas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat