Jag köpte ju detta skript för en vecka sedan när jag fick syn på deras sida och när jag väl fick detta skript köp & sälj sajt så lev det via mail i en rar fil.
Så jag öppnade detta på kvällen för att se vad som fanns i detta och då saknas filer dvs FCKeditorn. Mailar och ringer C4Media ang detta men att få tag på dom det var inte det enklaste. Dagen efter kl.14.00 - 18.00 så ska dom ha tel tid men ack ingen svarar kl. 16.30 får jag tag på Vd på detta företag och förklarar detta åt honom ang FCKeditorn saknas. Han ber om ursäkt och mailar mig ny filer som jag ska använda.
Laddar upp dessa filer på våran server och börjar gör lite små ändringar i designen och när vi väl kommer så långt att vi testar att lägga in annonser att det skapas flera sidor så uptäcker vi att sidorna skapas bra men att annonserna försvinner dvs vill man se alla annonser och bläddra via sidorna så går inte detta. Mailar dom och ringer ang detta och inget svar via telefon support när dom ska teletider dom skyller på att både mobilen och den vanliga telefonen fungerar dåligt. Detta en hel vecka nu alltså. Mailar man dom så har dom alltså 24 timmar på sig att svara. Har nu fått svar att dom fel söker.
På deras sida så har dom en text där dom lovar bet tillbaka om man ä missnöjd med någon av deras tjänster och då tänkte jag att låter ju bra så jag mailar att jag vill ha bet tillbaka men det fick jag inte. Som svar fick att deras skript är unika för varje person. Va då unik! jag köpte ju ett färdigt skript som ska fungera och vara komplett vid lev! Och nu sitter jag med ett skript som varken fungerar som orginal eller. Någon som vill köpa detta så ska ni få det för 2500kr 600kr billigare än C4media.
Så om nu funderar på att köpa något på deras sida
http://www.1design.se så kan detta vara en varningens ord.