 |
Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 2 162
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 2 162
|
Igår gick det att ringa fast med en röst som sa att vi har obetalda fakturor som vi kan betala via mitt tre, när man loggade in kunde man dock se att det inte fanns några sådana fakturor.
Fakturan som skall vara roten till detta problem betalade jag för några dagar sedan.
Idag kan man inte ringa alls, men erbjuds att betala sin "obetalda faktura", okej, vi provar det.
Nu säger dom på tre att fakturan dom skickat inkasso för i dagarna visst var betald den 30:e juni. VARFÖR I HELVETTE SKICKAR DOM INKASSOKRAV PÅ EN FAKTURA SOM ÄR BETALD FÖR FLERA MÅNADER SEDAN?
När vi då ber om att få det på papper så säger killen (den 3:e eller 4:e personen vi pratar med i 30-minutessamtalet) att han inte längre kan svara på vilka fakturor som är betalda eller obetaldra, eller varför dom skickar inkasso, om det är felaktigt eller ej. Han kan inte heller ta reda på vad skickade inkassokrav avser över huvudtaget.
För övrigt får vi upplysa varje person vi pratar med i samtalet om vårt organissationsnummer, deras backend för supporten måste vara extremt dåligt.
Så, följande frågro skall de återkomma med svar på.
1.) Har vi några obetaldra fakturor?
2.) Vad avsåg inkassokravet vi betalade häromdagen?
3.) Hur många gånger har vi betalt den faktura som inkassokravet avsåg?
4.) Har vi några obetaldra fakturor?
I fortsättningen skall alla konversationer med Tre spelas in.
|