Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-16, 04:40 #48
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
Citat:
Ursprungligen postat av Lancelot
Citat:
Ursprungligen postat av Spam-killer
Gustav,
Visst är din sista fråga intressant och det finns alltid en chans att man kommer överens under förhandlingarna, men att bara droppa allt för att man inte förstår bättre håller inte.
Särskillt inte om man hävdar att man förstår skillnaden på rätt och fel, och ändå bryter mot lagen. Det kallas uppsåt och spelar ingen roll om man är 18 år eller 80 år.
Om man bara rycker på axlarna så fort liknande saker sker, så kommer dessa personer att fortsätta i samma spår eftersom det fungerade att bara säga jag var ung och förstod inte bättre.
I så fall behövs ingen lag eller regler om man bara kan säga förlåt varje gång och sedan gör om samma sak om och om igen.
Vi får se vad som händer. En seriös förhandling och ärliga avsikter löser det mesta och behöver inte alls sluta så illa..

Kan ni vara snäll att sluta knyta mig till "dessa personer". Ni får mig att känna mig som en kriminell och extremt ond våldtäktsman.

Sorry men det känns inte rätt när ni knyter mig till sådana saker/personer. Jag är ej kriminell!
Hade du inte skickat spam? Det är KRIMINELLT och skicka spam.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat