Ämne: ABB arena
Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-14, 23:04 #20
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2005
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Originally posted by grazzy@Nov 14 2007, 23:34
Det låter som att du tar åt dig av min kritik. Om du känner dig så kränkt av att jag kritiserar en annan person så är det för det första inte samma sak som att jag kritiserar dig, för det andra tror jag nog att de flesta här på forumet inte anser det vara kosher att bete sig på ovan nämnda sätt.
Jag brukar av vana svara på all kritik riktad mot mig eller verksamheter jag är involverad i - oavsett om jag tar åt mig av den eller inte - speciellt om den kommer från "gamla medlemmar" som du själv.
Som du sett tar jag inte heller registranten i försvar på något sätt och jag anser också att tillvägagångssättet är plumpt. Det är inte heller det jag började opponera mig mot utan det var att du i en annan tråd ansåg att vi skulle lägga ner WN och förflytta oss till Facebook istället, för att nivån på WN var så låg och börjat handla om allt möjligt. Och ditt första inlägg i denna tråd ansåg jag inte var speciellt berikande..

Men skitsamma - jag hyser inget agg mot dig eller Xamda - jag tycker bara att vi ska kunna vädra vad vi tycker utan att köra med "packa ihop dom och skjut dem"-jargong, för jag ser det som meningslöst om något..

En "nyhet" i samma anda som denna tråd är också http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmed...?version=133502
och jag tror också att det är något vi kommer att de mer och mer av.
Internet Sweden är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat