|
Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Apr 2005
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Apr 2005
|
Nja jag tycker bara att det skjuts till höger och vänster direkt när sånt här kommer på tal.
ABB säger själva att dom inte har planer på att använda domännamnen, utan genomför tvist endast för att skydda namnet. Jag vet att det finns minst lika starka åsikter på WN om att registrera domäner utan avsikt att utveckla något..så jag vet inte vad som är värst. Av artiklar jag läst om "namnbytet" är det bara för att ABB ska få bekräftelse för den sponsring de bidragit med - aktuell webbplats kommer liksom innan att vara rocklunda.com
Varför använder sig då arenan av en .com-adress kan man fråga sig ...
Jo det är för att .se-adressen registrerades 1½ år tidigare av en helt annan jeppe - Betyder det då Xamda att du tycker att Rocklunda Sport & Event AB ska hudflås och hängas högt...eller tycker du att det räcker det med VDn ?
Regdatum:
ROCKLUNDA.COM 2006-11-17
rocklunda.se 2005-03-06
rocklunda.nu 11-Sep-2007
Sen måste jag säga att jag tycker att det var kul att jag kunde roa dig Grazzy, med min sida - jag förstår att du inte tycker att dina egna är så enormt upphetsande..
För övrigt trodde jag teneriffa-bilderna på dig var något fotomontage av Spock och Mr.Bean ämnade för Roliga klipp, men med vetskapen av att det faktiskt är nytagna semesterbilder förklarar ju det en viss del av din butterhet..
|