Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-14, 08:54 #21
RickardPs avatar
RickardP RickardP är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2004
RickardP RickardP är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
RickardPs avatar

Reg.datum: Jun 2004
När jag började för ca 8 månader jobba på företaget jag jobbar idag så fick jag ett TRE Turbo 3G abb genom jobbet. Efter någon månad slutade detta fungera och det visade sig efter ett par samtal att det stod privat på min chef.

Det gör ju inte mig något egentligen att det står privat på honom förutom att jag då inte kuna göra något själv, men då han hade dåligt med tid så fick jag hans pers. nr. mm och låsades vara honom och det visade sig att TRE hade hans gammla adress som han hade för 1-2 år sedan då han varit kund hos TRE och fakturerona hade skickats ditt.

Fick dem uppgifter från fakturan som behövdes och bad dem betala detta vilket företaget gjorde och bad TRE att byta adress vilket dem sa dem gjorde.. ca 2 månader till så slutade det fungera och då ringde chefen och det var samma problem igen... fel adress...

ändrade igen sedan gick det ca 2 månader igen och då hade dem satt det på hans nuvarande adress men han har inte fått några fakturor så nu ändrade vi adressen till företagets huvudkontor och hoppas det ska gå bra... =)

under tiden så har det 2ggr inte fungerat som supporten ordnat genom några knapptryckningar och knappt velat säga vad det beror på förutom någon sorts tekniskt fel...

annars när TRE fungrar tycker jag det fungerar bra men hur kan det strula så här med att ändra adress på en kund?
RickardP är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat