Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-13, 22:21 #18
Max Max är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 721
Max Max är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 721
Jag har förskt få tre att byta bolagsnamn (namnbyte,samma orgnr) och adress i flera månader, faxat kopior på regbevis som kommer bort etc. Dom är väldigt ohjälpsamma tycker jag.
Tyvärr är de inte ensamma om att vara så dåliga så frågan är om det hjälper att byta till någon annan. Vi har även Tele2 och Telia och de är värdelösa de också

Här om veckan var det en artikel i Computer Sweden om att Sverige är ett uland på kundtjänst. Försäkringskassan, comhem och Telia hade hamnat långt ner i någon kundundersökning. De två första tog till sig kritiken medan Telia svarade att "nä, vi har vunnit pris som bästa bredbandskundtjänst". Prata om att sakna sjukdomsinsikt. Alla är värdelösa, men ni vann priset att vi är bäst bland de värdelösa - det betyder inte att ni är bra.

För 6-12 månader sen var det en artikel på samma tema i Råd & Rön. Där noterade de att samtliga bredbands- och telefonbolag hade väldigt mycket kundklagomål och att kundservicen fungerade dåligt. Alla bolag försvarade sig med att de vunnit någon "bästa kundservice" tävling av något slag.

Om man inte drabbades själv då och då såkunde man ju åtminstone skrattat...
Max är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat