Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-13, 20:30 #15
palmiks avatar
palmik palmik är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2005
palmik palmik är inte uppkopplad
Flitig postare
palmiks avatar

Reg.datum: Jun 2005
Kan säga jag haft exakt samma situation som Fabian fast med Telenor, fast utan att någon faktura varit obetald, jag ifrågasätter inte att man kan ha en spärr ... men spärren för Telenor var 8000 kronor ... är man så "mån" om sina kunder då kan man väll även ha en spärr som gör att man även skickar ut en faktura direkt när räkningen ligger på över SEK4000 ... eller iaf ringer och kollar så allt stämmer istället för att bara vänta och sen stänga av telefonen.

Nu blev det att telefonen och 3g kortet blev avstängt och jag fick vänta i över en vecka på att de lyckades skicka ut en faktura på 8500 (trots att jag bad få ocr numret direkt över telefon) som jag fick äran att betala ... jag orkar tyvärr inte byta leverantör och känns ju inte som det är nån idé heller efter att ha läst ovanstående inlägg.

Det som är så j#v/a frustrerande är ju att man förmodligen är en kund på tusen eller liknande gällande intäkter och får så dålig service ... ja som grädde på moset fick jag ringa in och be dem låsa upp 3g kortet för detta sker tydligen inte automatiskt.
palmik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat