Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-13, 13:42 #16
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Originally posted by Skatan@Nov 12 2007, 16:01
Lite OT men en kund som hade en något år gammal multifunktionsskrivare från OKI och saknade skivan med drivrutiner.
Hittade inte några drivrutiner på nätet så vi kontaktade OKI Sverige, och efter deras interna research fick vi svar att det var en så avancerad skrivare (kunde kanske kostat 2000-4000 kr ny) att drivrutionerna var alldelse för stora för att lägga upp på webben därav fanns det inte med på OKI.se/.com.
OKI Sverige hade heller ingen möjlighet att skiva trots att jag erbjöd att betala.

OKI Sverige hänvisade hos till återförsäljaren (konkad IT-konsult), jag tog och köpte en ny, och skrev ett mejl klagomejl till OKI Int, dock utan svar.
Låter som skitsnack från OKI sida! Jag har laddat ner drivrutiner som både är 20 MB och 30 MB.

Det där att dom hänvisar till ÅF hela tiden är skandal, hur skall ÅF få tag i drivrutinen då? ÅF köper skrivare av någon distrbiutör typ GNT, Scribona, Techdata osv..

Finns en anledning varför man köper HP, det är prylar som fungera och dom har en support som fungera.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat