|
Flitig postare
|
|
Reg.datum: May 2005
|
|
Flitig postare
Reg.datum: May 2005
|
Jag vet att det finns folk i Dublin som är intresserade av att bygga ut Adsense i Sverige, vi blev erbjudna att bli någon slags partner till dem i syfte att få in fler hemsidor till Adsense och det tror jag samtliga 5 företagen från Sverige som blev bjudna till Dublin för ca 1 månad sen till deras "Above and beound" har blivit erbjudna de med.
Och visst finns det häftiga grejer man skulle kunna göra med Adsense framförallt videoformaten ihop med Google Maps, såg en hel del häftiga kampanjer som de hade kört i USA.
Men tiden och resurserna säger att det hinner och mäktar vi inte med för närvarande.
Kanske någon här känner sig manad att vara en kreativ partner för Adsense till våra kunder ?
De vet vidare om att detta forumet finns och de tittar lite då och då på trådarna här, jag vet att vår kontaktperson tittar på detta forumet.
Men jag är benägen att hålla med de flesta i forumet här att om inte Google vill deltaga så kanske det är bättre att ta bort stämpeln officiella och bara kalla den Adsense samt ta bort låsningen.
|