|
Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Jan 2007
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Jan 2007
|
Om jag inte har helt fel sa inte säljaren i telefonen att Yreg skulle betalla en tjänst som kostar 30-45.000skr och det skulle kosta dom runt 8.500skr, alltså småföretaget, då får dom lite själv skylla sig, det säger sig själv att inget företag kastar ut detta helt gratis, sedan är det givetvis synd om småföretagarna men man får tänka längre än näsan faktist, hoppas iallafal att Yreg åker dit en dag på detta.
Sedan undrar man lite varför Yreg bytte namn till Comitnet, jag köper inte liksom deras snack med att "expandera utomlands och behövde då ett namn som lättare kunde appliceras i kundernas medvetande" Jag tycker att namnet Comitnet fungerar bra, men jag tror mer på att namnet blev så mycket nerskitat så dom var tvungen att byta, jag tycker inte att namnet Yellow Register Online säljer nånting till det dom gör.
Sedan får jag hålla med andra åvan mitt inlägg att pressreleasen ifrån yreg är patetisk, så falska saker dom skriver, detta är oproffsigt av dom och dom är mer oseriösa med en sådan pressrelease.
Sedan intervjun med Anna Ahlstrand lite oroväckande, varför vill hon inte se manuset som dom ger till sina säljare??
Sedan ser man också att Anna Ahlstrand pratar oseriöst, se på hur hon är när dom pratar om det såkallade manuset, det säger en del.
Jag hoppas att Uppdrag Granskning gör mer om Yreg för detta hjälper en del folk endå. Sedan har jag för mig dom har 90-95% besvikna kunder eller har jag fel där med? jag tyckte dom sa det i reportaget
|