Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Jul 2005
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Jul 2005
|
Mitt råd är köp HP laserjet. Jag har en 5 år gamla laserjet och den fungerar fortfarande. Fördelen med att köpa HP, är att du hittar alltid "toner" till dem. Vi hade på mitt förra jobb en Oki laser fax, man fick springa bena av sej för att köpa toner till den skrivaren, därav föredra jag HP.
Om du har behov att skicka fax och dra kopior titta på en Multifunktionskrivare, dom är lite dyrare än vanliga svartvita lasrar. På Multifunktionsskrivare verka dock Brother vara kung fortfarande. Köp dock ingen bläckstråle version, utan köp en skrivare. Jag har en brother multifunktionsskrivare, den är riktigt trevlig, man ansluter den via nätverket och sedan kan man scanna och faxa.
Om du har råd , köp en färglaser, då kan du även göra små upplagor av "reklamblad" skicka med.
Jag har en usel handstill, så jag använder även en Dymo Labelwriter, underbar lite sak, när man skall skicka brev till folk.
Till PacSoft använder jag vanligt A4 papper numera, som jag tejpar fast med transprantent tejp. Fungera lika bra som dyra pacsoft etiketter.
|