Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-09, 14:25 #5
christian@eventkoll christian@eventkoll är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
christian@eventkoll christian@eventkoll är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
Nu hittar jag inte deras vanliga avtal men när man går in på Google Adwords på menyn hos one står det endast:

Citat:
Som Googles partner har One.com möjligheten att erbjuda alla sina kunder gratis annonsering till ett värde av 500,00 SEK med Google AdWords. När du annonserar på Google visas din annons för de besökare som söker på de sökord du har angivit ska visa din annons. Du betalar endast när besökare klickar på din annons. Börja nu för att få nya besökare till din webbsida redan idag.

Din kupongkod på 500,00 SEK är: xxxxxxxxxxxxxxxx

Kupongen förfaller den 2008-08-31.

Guide:

Gå till https://adwords.google.com/select/ och skapa ett Google AdWords konto. En steg-för-steg guide som beskriver hur du skapar ett konto finns på https://adwords.google.com/select/steps.html.

När du har skapat ett konto kommer du att få ett e-mailmeddelande. E-mailmeddelandet innehåller en länk som du skall klicka på för att bekräfta din e-mailadress. När du har klickat på länken kan du logga in på ditt nya konto med den e-mailadress samt det lösenord du angav vid registreringen.

Första gången du loggar in på ditt konto visas en röd box överst på sidan. Klicka på "Faktureringspreferenser". Ange dina faktureringspreferenser samt din kupongkod. Klicka sedan på "Spara min faktureringsinformation". Dina annonser aktiveras så fort du har skickat in din faktureringsinformation.

Vänligen uppmärksamma att aktiveringsavgiften på 50,00 SEK inkluderas på din första faktura och dras ifrån din kredit på 500,00 SEK.

Villkor:

Gäller endast för dig som inte tidigare har varit kund hos Google AdWords och haft ett eget konto som du sköter själv. Aktiveringsavgiften för kontot (för närvarande 50,00 SEK) kommer att dras av från din reklamkredit. Annonsörerna kommer att debiteras för eventuell annonsering som överskrider reklamkrediten. Erbjudandet gäller under förutsättning att annonsen godkänns, att en giltig registrering genomförs samt att standardvillkoren för Google AdWords-programmet accepteras. Reklamkrediten kan inte överföras till någon annan, och får inte säljas eller användas för byteshandel. Google Inc. kan dra tillbaka erbjudandet när som helst och av vilken anledning som helst. Endast en reklamkredit tillåts per kund. Reklamkrediten måste användas inom 14 dagar efter det att Google AdWords-kontot har skapats. Erbjudandet gäller till och med 2008-08-31.
Vad jag kan läsa mig till står det inget om att man måste sätta in pengar. Hittar inte heller något hos Google.
christian@eventkoll är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat