Citat:
Originally posted by myapp@Oct 16 2007, 01:11
Google köpte DoubleClick och tillsammans har de över 80% av annonsmarknaden på internet. Så håll dig väl med dem.
|
Det är sant, men det innebär varken att Google behöver ge mer pengar eller vara bättre än de 20% som finns kvar på marknaden. Det faktum att Google nu regelbundet visar porr annonser gör att det börjar bli smått ohållbart. Reaktionerna på många av mina seriösa forum är väldigt stora.
Som det är nu har ju Google lämnat marknaden vidöppen för seriösa annonsföretag att iaf arbeta med större kunder.
Google får av mig dessa betyg 0-10:
Samarbete och kontakt: 0
Möjlighet att påverka och se till att det blir bra annonser (går bara att blocka och välja bort bild): 3
Kvaliteten och anpassningen på bra meddelande som kommer när något inte är som det ska: 0
Känslan att vara en kund och bli bemött som en sådan: 0
Känslan av att Google är engagerar sig i en (Officiella tråden här på wn är ett bra bevis): 0
Trygghet i relationen med Google (Man kan ju rätt upp och ner bli avstängd, så fort något litet sker på mina tjänster skickar Google ett hot om att dom kan komma att stänga): 0
De flesta andra annonsföretag på marknaden får otroligt mkt betydligt bättre betyg på samtliga punkter.