 |
Nykomling
|
|
Reg.datum: Sep 2007
Inlägg: 37
|
|
Nykomling
Reg.datum: Sep 2007
Inlägg: 37
|
Många försvarar webbhotellens bristade kundsupport med att hävda att "man får vad man betalar för". Och det är förvisso väldigt sant. Men när detta kommer från en representant för ett webbhotell vill jag påpeka att det var Ni (webbhotellen) själva som satte priserna. Inte kunderna.
Om kunderna utlovas 100% upptid, snabb support etc etc ..så spelar det ingen roll om kunden betalar 50 kr i månaden eller 1000 kr i månaden. Webbhotellet satte själva sina prisnivåer och måste oberoende av pris leva upp till sina löften gentemot kund.
Sen undrar jag lite hur det står still med en del av skribenterna som i tråden ivrar för tjusningen att få den stora "äran" att en timme om dagen sitta i ett lunchrum och äta tillsammans med sina kollegor! Gå ut och ät istället! Ring en vän och luncha ihop på stan tex. Det är inte sunt att sitta och häcka i ett lunchrum och peta och påta i nån satans uppmicrad gårdagsmat tillsammans med personer som man ändå ska umgås med 8 timmar om dagen!
|