Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-08, 18:31 #81
teddyjohan teddyjohan är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2007
teddyjohan teddyjohan är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2007
Instämmer med föregående talare. Dock är diskussionen något snedvriden.

De flesta (?) webbhotell pratar om hög uptid, tillgänglig support osv. och då blir det inte bara lite utan fullständigt irrelevant hur mycket man är beredd att tala, eftersom man har rätt att kräva det man blivit utlovad för 100 Kr lika mycket som för 10 000 Kr. Att diskutera om ett webhotell ska eller inte ska erbjuda service och support för oss kunder är väl som sagts om och om igen i princip en prisfråga, är man missnöjd med det man får så får man höja ribban motsvarande. För webbhotellen ifråga är det mest en retentionfråga, att behålla befintliga kunder och fortsätta tjäna pengar på dom, eller inte.

Är mycket nöjd på denna front med Binero, över huvud taget tycker jag det gör ljusårs skillnad bara att ha en svensk support, även om mitt gamla webbhotell hade snabbare svarstid än Binero! Som jag sagt i en annan tråd skulle jag förstås helst ha någon på hotellet direkt på MSN och därmed "alltid tillgänglig", men jag har full förståelse för att det skulle göra deras tillvaro omöjlig :P
teddyjohan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat