Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-08, 15:00 #79
htiawes avatar
htiawe htiawe är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Aug 2006
htiawe htiawe är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
htiawes avatar

Reg.datum: Aug 2006
Citat:
Nu är det så att webbhotell erbjuder inte support för att vara snälla utan för att dom vet att kunderna inte kommer att stanna hos ett webbhotell utan support. Faktum är att webbhotellets kvalitet på support rankas högre än driftsäkerhet eller upptid av den stora massan hemsideägare så ju bättre support ett webbhotell har, desto större chans har dom att få fler kunder. Nu finns det visserligen det där med prislappen som styr lite också så ju billigare webbhotell desto mindre viktigt blir support, fast den är fortfarande mycket viktig.
Det håller jag verkligen med om, jag är realistisk och vet att webbhotell inte kommer att kunna vara online jämt men jag vet att om de är intresserade av mig som kund och jobbar för att jag ska trivas så kommer någon stackare att masa sig upp 03:30 en söndagmorgon då servern jag är på har dött, gentemot ett stora företag i USA som låter MySQL-servern dansa upp och ned som en feature.

Det är också något jag tror många (de flesta?) företagen som säljer tjänster på internet har börjat lära sig, att även om internet är gigantiskt stort och det finns massor av användare så fungerar användarna online likadant som i vanliga livet och om man inte erbjuder service och därimellan slickar röv så kommer de inte att stanna eller rekommendera dig till sina vänner.
htiawe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat