Ämne: Binero nere?
Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-07, 22:03 #63
Vatos Locoss avatar
Vatos Locos Vatos Locos är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2005
Vatos Locos Vatos Locos är inte uppkopplad
Medlem
Vatos Locoss avatar

Reg.datum: Mar 2005
Det är omöjligt/orealistiskt att garantera högre upptid än 99%, finns alldeles för många faktorer som man inte kan rå på, dock så tror jag absolut att det är mångas ambition att ha detta och även de flesta webbhotell har bra upptid.
Som kund är jag mera intresserad om vad det företag som jag köper tjänster av gör vid olika problem som uppkommer under resans gång exempelvis dagens DOS-attack som vållade vissa problem, tror dock inte att det är några kunder som kommer sova sämre av detta idag, bevisligen så fixades detta till på ett smidigt sätt.

Sedan så tycker jag det är upp till var och en att hosta sidor, oavsett om det gäller religon, sport, försäljning av sexleksaker eller annat som kan sticka i ögona för andra.
Så länge som sidorna inte bryter mot några regler/lagar så ska de få ligga på respektive webbhotell, det är ju själva vitsen med internet. Enda undantaget är alla sidor med AIK relaterat material, dessa borde förbjudas
Självklart så vållar detta problem för övriga kunder, men det är ju faktiskt något man får leva med om man väljer att ha en sida på ett webbhotell där 10/10 webbhotell har flera kunder på varje server, har man högre krav så får man helt enkelt titta på andra lösningar, finns hur många som helst, det är bara att betala.
Vatos Locos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat