Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-06, 13:16 #66
EmilIsbergs avatar
EmilIsberg EmilIsberg är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2007
EmilIsberg EmilIsberg är inte uppkopplad
Medlem
EmilIsbergs avatar

Reg.datum: Mar 2007
Citat:
Originally posted by klein@Nov 3 2007, 18:25
Noterade att Loopia skickar spam till kunder, tycker detta är ett jävla ofog, att fort man beställer något av ett företag, så tro att min epost låda är någon jävla allmänegendom, som man kan droppa sitt gegg i.

Utan att fråga tvångansluts jag till dirvers nyhetesbrev som jag inte vill ha. Där här att en del företag vill tvinga sej på mej, känns obehagligt oc
Tackar för dina synpunkter. Ta det gärna direkt med vår support, exempelvis genom att svara på ett nyhetsbrev som du fått, så får vi synpunkterna direkt och kan blockera din e-postadress från utskick.

Vi skickar ut nyhetsbrev ungefär en gång per månad med information om vad som händer inom företaget och vad vi fokuserar på den närmsta tiden.
Dessutom har vi i de senaste utskicken haft med lite information om vad man ska se upp med när man registrerar domännamn eller är i kontakt med företag som registrerar domännamn med ett tveksamt tillvägagångssätt.

I dagsläget finns ingen möjlighet att från våra kontrollpaneler välja om man ska vara med i sändlistan eller inte (eller ens vilken e-postadress man vill ha med där), men genom att kontakta vår support via e-post kan vi göra de önskade förändringar. Det går också med länkar från själva nyhetsbrevet plocka bort sin epostadress från sändlistan.
EmilIsberg är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat