Citat:
Så du tycker alltså att sidorna ska ha rätt att använda mäniskor som frivilligt eller ofrivilligt delat ut bilder för att sälja tjänster?
|
Ja.
Citat:
Eller vad är det som är så dåligt, att ditt favis forum fick stänga ner?
|
WN är självklart min favorit forum.
Jag tyckte repotaget var klent. De nämnde inte ens hemsidornas avtal mot deras användare och Robert skulle ha kontaktet dessa sidor, för att fått information om de användare som hade laddat upp dessa bilder och gått efter dom istället.
Och var var det för meningen att ringa upp personer som har betalt för att bli medlemmar? Känns som de behövde något inslag för att döda tid. De blev antagligen inte medlemmar pga sidorna råkade ha olagliga-bilder, varför är dom med i ett repotag som handlar om det då?
Som tidigare sagts, så har rapidshare en hel del dumt i sig också, men vad är det för mening att ringa upp slumpmässiga rapidshare-premium-medlemmar?
Jag driver själv en fil-uppladdnings-tjänst. Om robert skulle ha knackat, skulle jag ha tittat in i kameran och sagt att det får inte förekomma och det är emot reglerna, och vi arbetar hela tiden för att hitta sånt material. Det går inte att skapa en sådan affärs-tjänst som är 100% säker mot dumma filer.