Supermoderator
|
|
Reg.datum: Jun 2005
|
|
Supermoderator
Reg.datum: Jun 2005
|
Clonix - japp, det är ju jävligt dumt att köpa billigt... Jag gjorde en likadan groda som alla som tror man kan få fungerande service för 12 spänn i månaden. Fast jag tog med i beräkningen att sannolikhetena tt jag skulle bli nöjd med affären var mycket liten och kalkylerade därmed med förlust av summan. Det betyder inte att jag inte tycker att Medison skall komma undan med detta efersom det är ett uppenbart bedrägeri.
Alper - snarare skall väl alla som handlat polisanmäla så lär artiklarna komma av sig självt. Omfattningen av brottet är så stort att det sannolikt måste gå att häkta ansvariga bakom (uppenbar flykt-, kollusions- och recidivfara). Fast omfattningen blir uppenbar bara då alla drabbade polisanmäler.
StefanBergfeldt - Det är inte juridiskt bevisat ännu, menbevisen är väl uppenbara, inte någon enda har fått en dator, men mängder har blivit av med pengarna för månader sedan och de har lovat leveranser för månader sedan och de gör inget för att visa hur en leverans skall gå till. Återigen, min gamla keps lovar jag att äta upp om det inte är ett bedrägeri.