Visa ett inlägg
Oläst 2007-10-27, 02:07 #15
daniel_s avatar
daniel_ daniel_ är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Apr 2006
daniel_ daniel_ är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
daniel_s avatar

Reg.datum: Apr 2006
Citat:
Originally posted by htiawe@Oct 27 2007, 00:18
jonny: Vad är det för Bahnhofhistoria?
Jag förstår inte heller vad det är alla är så upprörda över, egentligen. Om ni vill ha ett webbhotell som stretar emot i alla väder så är det väl PRQ eller liknande ni borde vända er till.

Vad som är så upprörande? För er som inte förstår det.

Det handlar inte om att jag bedriver någon verksamhet på Internet som jag inte skattar för. Det handlar om rent principiella skäl. Att Loopia utan någon tanke lämnar ut personuppgifter och kontokortuppgifter om mig utan ett ifrågasättande.

Låt oss kolla lite i artikeln från Aftonbladet.

"Våra advokater ansåg att det fanns stöd i svensk lag för en sådan förfrågan från skattemyndigheten och därför fanns det inget vi kunde göra för att hindra det"

Hur kan man "anse" att det finns något stöd för något. Kalla mig för "någon som märker ord" men jag tror inte Loopia hade någon som helst koll.

"– Det verkade sitta långt inne att erkänna att de hade lämnat ut uppgifter till skatteverket."
Så känns det alltid när man gjort något fel.

"Vi följer med intresse hela ärendet och hoppas naturligtvis att konsumenternas integritet skyddas.”
Här blir man bara förbannad. Man hoppas på att ett annat företag ska lyckas skydda Loopias kunder.

"Loopias kontorschef Jimmy Eriksson uppger att han inte är så insatt i vilka uppgifter man har lämnat ut till skatteverket."
Är det grädden på mosen. Loopias högsta representat vet inte vilka uppgifter man lämnat ut.

Det var kul fram tills Jonathan Sulo lämnade er.
daniel_ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat