Jag är rädd att det enda sättet att beskriva Infracom (Icwebb eller vad de nu faktiskt heter) är som inkompetenta idioter. Google, vänligen indexera följande kommunikation med herr Anonym på
[email protected]
Citat:
Hej Okände,
Kan du vara snäll och underteckna med ditt namn. Låt mig ännu en gång förklara vad som har hänt, vilket jag antagligen gjort direkt in i ditt öra redan. Dagen då JX mailserver stängdes av och er sattes på hade ni aldrig överfört våra inställningar. Ni släckte alltså ner all mailkommunikation för hela vårt företag, alla våra sajter och så vidare TROTS att jag skrivit till er och varnat så att det inte skulle hända. Jag ringde genast upp och det bästa ni kunde göra var att låta mig för hand mata in alla uppgifter - om alla domäner och alla e-postkonton på varje domän - för hand. Jag väntade sedan på att ni skulle aktivera kontot på mailservern så att jag kunde göra detta, vilket tog lång tid. Under denna väntan bestämde jag mig, på grund av de samtal jag haft med flera av er vid det här laget, att ni inte vet vad ni håller på med, att ni är klåpare. Jag lade därför ner resten av den dagen på att flytta all mailhantering till en annan leverantör, vilket skulle varit lika mycket arbete ni orsakade den dagen. När ni behagade höra av er igen så förklarade jag att vi inte behöver den tjänst ni redan, kontraktsvidrigt, avslutat.
Jag är så urförbannad på er inkompetens och grova misshandel av era kundrelationer att jag önskar att det fanns något jag kunde göra för att se till att ni inte får några nya kunder. Ni har haft upprepade chanser att helt enkelt skicka mig en kreditfaktura för de "tjänster" ni inte tillhandahållit men vägrat. För mig handlar det om principer, inte de 135 kronor ni "kräver". Under alla mina år har aldrig någon av mina leverantörer visat så dåligt omdöme som just Infracom, aldrig har någon svarat utan att underteckna med sitt namn.
David Lundin
[företagsnamn]
- Hide quoted text -
On 10/26/07, sale <[email protected]> wrote:
Om du inte betalar så är det din ensak...
Som jag har sagt tidigare så följer vi uppsägningstiden.
Vh
IC|Webb
-----Ursprungligt meddelande-----
Från: David Lundin
Skickat: den 26 oktober 2007 12:35
Till: sale
Ämne: Re: Uppsägning av IC|Webb
Hej!
Jag läste just igenom mitt meddelande till er och oroar mig för att ni lyckas förstå det som att jag önskar att ni inte skickar en kreditfaktura. Jag vill alltså förtydliga att vår korrespondens publiceras om ni INTE ordnar upp det här omedelbart.
David Lundin
[företagsnamn]
On 10/25/07, David Lundin wrote:
Vad i hela fridens namn menar du?! Jag har suttit på telefon och pratat med åtminstone tre av er!!
Jag publicerar den här korrespondensen om ni skickar en kreditfaktura på hela det återstående beloppet omedelbart. Ni är helt inkompetenta.
David Lundin
[företagsnamn]
On 10/25/07, sale < [email protected]> wrote:
Hej
Vi kan inte se att vi har haft någon typ av kommunikation som du beskriver i ditt E-postmeddelande. Återigen så kommer vi att följa allmänna villkor när det gäller uppsägningstid.
Mvh
Sale IC|Webb
Skickat: den 24 oktober 2007 13:14
Till: sale
Ämne: Re: Uppsägning av IC|Webb
Jag har fortfarande inte hört vare sig ursäkt från er för hur ni behandlat oss eller en slutlig kreditfaktura för ert "krav" på ersättning för den totala katastrof som ert övertagande av JX tjänster var. Jag kräver nu att ni svarar den här veckan med en bekräftelse på att ni släpper ersättningskraven och sen struntar jag faktiskt blankt i om ni kan trycka fram en ursäkt eller ej.
David Lundin
[företagsnamn]
|