Medlem
|
|
Reg.datum: Mar 2007
|
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2007
|
Jag har använt de i snart en månad.
Jag nappade på gratiserbjudandet och det har inte varit några problem med det. Min faktura kom 1 vecka efter beställningen och allt fungerar som smort förutom att de har problem med subdomänerna för mig då jag inte vill att mina subdomäner ska riktas till en mapp i huvudomänen utan i en annan mapp i sub_domain foldern. Men de jobbar på det.
Suporten må vara seg (ca 2 dagar) men de gör det man vill och de har inga problem med att ändra inställningar osv, sådanna saker som inget annat webhotell skulle göra. Iaf inte web10 som jag har testat som inte orkade göra någonting.
Min hemsida var oerhört slö på web10 men på strongbox så fungerar den perfekt och laddar snabbt.
Jag har inte mött något negativt på strongbox. Man får en känsla av att kunna ändra allt, jag kör med windowskonto och kan ändra trust level osv.
Ang att man kan ladda upp hur mycekt man vill har jag inte heller märkt något utav. jag var tvungen att testa så jag la upp saker som gick över 50gig. Men det vart inget klagande på det.
Tack för mig.
/ Padchi
|