Visa ett inlägg
Oläst 2007-10-24, 00:40 #9
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar

Reg.datum: Jul 2005
Försök att få din kontaktperson att förstå, att du inte bara talar för dig själv, utan för alla distanshandlare som skickar skrymmande försändelser. Posten är ett företag vars kunder börjar bli mordiskt frustrerade. Jag känner inte en e-handlare som inte är missnöjd med Postens tjänster. Postens oförmåga att anpassa sig efter sina kunder är som jag ser det ett av de största hoten (om inte det största) mot svensk distanshandels framtid.

Framför allt så skulle jag vilja se kolli-id till skrymmande brev. Det är Posten nästan skyldiga sina kunder, eftersom de inte kan sköta aviseringen på ett tillfredställande sätt. Och om det nu är ett helt omöjligt krav, så skulle det ju i alla fall gå att göra aviérna i normal storlek.

Med ett monopol så följer stort ansvar. Posten måste lära sig att axla det ansvaret. Nu agiterar jag för redan frälsta öron. Tyvärr så hjälper det ju inte att klaga hos Posten, eftersom deras organisation verkar vara uppbyggd på ett vis som gör att klagomål aldrig når längre än till kundtjänsten eller i bästa fall lägre mellanchefer.
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat