Mitt problem är att jag köpte en domän för två år sedan som jag hållit hårt i, men tyvärr har hårddisken jag sparade alla uppgifter på (tillsammans med mycket annat, jag tror inte på papper) försvunnit längs vägen p.g.a. tekniska fel och nu kan jag inte byta namnservrar (eller ens betala den utestående fakturan för den delen). Jag har försökt kontakta IIS oavbrutet men dom har som sagt inte ens läst mitt första mail, än mindre historiken som finns med i alla mina mail. Ska prova att faxa till dom imorgon, men jag hade hoppats på att gått att lösa på ett smidigare sätt, speciellt som jag mailade från
info@mindomän.se, men det var som att försöka få vatten ur en sten. Otroligt arrogant att inte ens läsa mailen, det är som att beställa en hamburgare på MC och få en milkshake...men det lär nog lösa sig, pappersvägen!
The Rock var rätt svar, säg till när du svänger förbi Östersund nästa gång så bjuder jag på en bärs B)