Visa ett inlägg
Oläst 2007-10-21, 07:25 #52
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Originally posted by cejiel@Oct 20 2007, 14:55
Men alltså hela denna diskussion är ju lite sne. det är ju upp till kunden att välja. har företaget inte öppet vid lunch och man inte gillar det får man val helt enkelt vända sig till någon annan leverantör. i ett fåmansbolag är ju de som jobbar där även människor. det är upp till den som driver företaget att bestämma hur det skall styras.

ett ex: Är det nu då så att din webbplats inte har råd att ligga nere under en timme då det hände något och företaget har lunch ja då har du förmodlighen en verksamhet som kan betala en dyrar hosting där det är bemmanat på lunchen också.

Man får ju vad man betalar för. full respekt för säg de 3 människor som driver ett litet webbhotell och inte vill ta med sig laptopen när man käkar....

Jag förstår inte problemet i er diskussion. Man får vad man betalar för så enkelt är det. Klaga inte på dem som har lunshstängt det är ju ett val man har gjort att lägga sig på den nivån...
Ja, man får vad man betalar för tyvärr. Som jag skrev i annat inlägg är inte lunchen det viktigaste, dom driver webhotellet skall kunna drifta skiten också. Sedan skall helst personalen prata någon dialekt som man förstår ( Dvs inte Skånska )

Men det här fallet är det ett dyrare webhotell, jag tro inte du får bättre service på Yreg webhotell för 500:- / mån än på ett för 50:- / mån. Servicenivå ökar inte för du betalar mer.

Men jag är gnällig , håller jag med om.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat